środa, 28 sierpnia 2013

Sokołów S.A. ma "przejebane" - Sokołów VS Internauci

Internet wrze.
Blogerzy mają kolejny temat do rozmów.
Youtuberzy śpiewają.
A firma "S" może już zacząć liczyć straty.
Firma Sokołów na wiele lat zapewne zapamięta, że z "internetami" na wojnę się nie idzie. Dla osób którzy nie są "na bieżąco" z najnowszymi wydarzeniami odsyłam do wpisu blogera MediaFunBlog: Tatar od Sokołowa
który na swoim blogu opisał bardzo dokładnie całą sprawę.
Mega streszczając cała sytuacja wygląda tak:
Pan Ogiński, prowadzący program na youtube o nazwie "Kocham Gotować" umieścił filmik w którym pokazuje jak niesamowicie niezdrowy i pełen "chemii" jest tatar produkowany przez firmę Sokołów S.A. W filmiku nie ma nic niezwykłego, ot po prostu zwykły filmik pokazujący: "czym to Polacy się na co dzień trują". Film obszedłby się bez specjalnego echa gdyby nie omawiana przeze mnie firma Sokołów, która postanowiła obciążyć biednego blogera kwotą 150 000 zł zadośćuczynienia za zszarpanie dobrego mienia korporacji. No i w tym momencie wkraczają internauci, a dokładniej ogromne rzecze internautów, którzy bronią małego bezbronnego blogera. Dla osób którzy chcieliby poznać dokładnie całą sprawę ponownie odsyłam do artykułu MediaFunBloga: Tatar od Sokołowa
Wbrew pozorom to nie Ogiński jest w najgorszej sytuacji lecz firma Sokołów, która nie doceniła siły internetu i mówiąc kolokwialnie " ma przejebane".
Na różnych stronach rozszerzana jest nienawiść w stosunku to firmy. Natomiast o całej aferze pisze coraz więcej stron internetowych i  to nie tylko jakieś małe stonki na które prawie nikt nie wchodzi.
Oto zaledwie kilka przykładów:
Filmik użytkownika SAWardega ( na chwilę obecną ma około 325 tysięcy wyświetleń) :
Filmik bardzo lubianego i cenionego Vlogera Remigiusz Maciaszek ( ponad 150 tysięcy wyświetleń):
Filmik popularnego i lubianego przez miliony Vlogera Adbuster ( w ciągu zaledwie niespełna 3 dni ponad pół miliona wyświetleń):
Filmik od vlogera gimpera:
Filmik informacyjny i artykuły wymienionego już przeze mnie blogera MediaFunBloga:

Artykuł strony Gazeta.pl ( dziennie odwiedzana przez ponad 2 miliony polaków ):
Artykuł Newsweek Polska:
Artykuł strony onet.pl ( dziennie odwiedzana przez ponad 2 miliony polaków ):
Artykuł strony wyborcza.pl ( podobnie jak onet i gazeta ma ogromne rzesze odwiedzających ją internautów):
A na koniec sam film Kocham Gotować, który mimo iż został usunięty przez firmę Sokołów to i tak ponownie zdobi internet:
Podsumowując: Sokołów S.A. zrobiło wielki błąd, gdyż mogli zostawić w spokoju liczący 100 tysięcy wyświetleń filmik i nic z nim nie robić. Teraz o całej sprawie wie nie 100 tysięcy, lecz kilka milionów polaków.